söndag 2 december 2012

Planekonomi för en fålhagenbo

Delar av det här är mitt fel men inte ens i mina vildaste fantasier trodde jag på att en bank lever kvar på sovjettidens planekonomi. Jag ska alltså planera mitt bankbesök till mellan 10 och 15 för att få service. På de flesta av bankens kontor erbjuder man dessutom bara tidsbokad rådgivning och endast ETT kontor verkar hålla på med kontanthantering. Till en början trodde jag att de ovannämnda bristerna endast handlade om bankens kontor i centrala Fålhagen men så är icke fallet! Intressant. Nu är i för sig mitt syfte att avsluta alla konton på banken med anledning av deras urusla nättjänster som inte går att logga in på vid löningar. Lite ironiskt att det inte är så lätt att komma i kontakt med dem IRL heller. Fascinerande.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar