måndag 31 december 2012

Gott nytt år Fålhagen - ta hand om varandra



Antagligen kan jag inte låta bli att blogga ikväll. Kanske blir det en tjusig filmsekvens på raketerna. På tal om det. Jag hoppas att alla orkar väntar med sina raketer till kl. 24 eller åtminstone till kvällen så att raketrädda hundar inte behöver vara rädda en hel dag. Kaniner, så som vår Da Vinci lyssnar ju ändå bara halvörat så att hon klarar sig.

I övrigt har det varit ett händelserikt år. Det har hänt massor i Fålhagen och en riktig årskrönika kommer väl imorgon för inte kan man skriva sånt redan idag för vem vet om jorden går under. Det skulle den ha gjort tidigare i december och än vågar inte jag slappna av för tänk om mayakalendern var SJ-anpassad :). Att undergången bara är försenad. Jag hoppas på att den är inställd för jag är alldeles för nyfiken på livet för att missa framtiden. Gott nytt år Fålhagen. Välkommen 2013.

Ta det försiktigt med raketerna!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar