torsdag 3 maj 2012

Gallerian Asien på Väderkvarnsgatan

Det händer i Fålhagen. Nya affärer poppar upp. Först upptäckte vi Linneas skafferi i korsningen Ymergatan och S:t Göransgatan och i lördags upptäckte jag en ny affär i korsningen Ymergatan och Väderkvarnsgatan. Affären heter Gallerian Asien. Naturligtvis gick jag in där och tittade runt. Vad hittade jag då i affären? Jo, jag såg att man kan köpa kinesiska möbler, te, tofflor och mycket mer. Om du letar efter någonting speciellt så kan Gallerian Asien hjälpa dig att hitta det lilla extra. Lite annorlunda och ovanligt som inte finns i alla hem.

Jag föll för tofflorna på bilden eftersom de matchar vårt nya badrum. Gallerian Asiens lokal är jättemysig och jag måste säga att lokalen är härligt färgglad. Gallerian Asien på Väderkvarnsgatan har öppet torsdag och fredag mellan 11 och 19. På lördagar har affären öppet mellan 10 och 15. Vill du tjuvkika vad mer som finns så hittar du mer på den här hemsidan: http://www.gallerianasien.se/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar